Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Selasa, 16 Oktober 2012

Gigi

Assalamualaikum...

berjaya ambil gambo athilah ngan gg yer heheee...sebelom nih sangat susah nak suh dia senyum nampok gg..selalu yer masam jer time ummi snap gambo dia..malam tadi dia suka sngat duk main ngan ayah asyik menyengih jerr...so inilah hasil yerr...

suka gambo nih...nmpk gg bawah 2 batang..abaikan bilik bersepah yerr

suka sgt dia ngan video alif ba ta nih..tangan kena pegang kalau xpegang abih lappy kena hentak...

ni carta gg athilah hehee...gg athilah naik xsame..satu2 sian dia nanggung sakit banyak2 kali huhuu

p/s : sejak athilah dah pandai golek2 dan pandai panjat2 nih..ummi terpaksa suh ayah simpan katil..kita tido bawah jer lah...belom pernah jatuh tapi hampir2 jatuh ader..so beringat sebelom kena


4 ulasan:

  1. comel nye athilah.. ufairah pon suke video alif ba ta ni.. gigi ufairah da naik yang atas..

    BalasPadam
  2. tq...athilah naik gg bawah dulu..hehehe

    BalasPadam
  3. wah dah tumbuh milk teeth a.k.a deciduous teeth.
    adakah uumrnye dlm lingkungan 6-10 bulan?hehe..

    jge molek deh gigi die.. ^^ rjin2lah gosok ngn kain lmbp lepas minum or mkn untuk elakkan caries
    (hee..bru je bljo psl gigi knk2..excited lebih la skit nk komen ).hehe

    BalasPadam
  4. ayok ayokk doc komen..takut ummi hehehee...
    insyaallah akan di jage tp tu lah baru ummi nk gosok athilah nalok doss lagu mane tus? heheee

    umur athilah arini 9m so sgt kena lah dok? heheee

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...