Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Selasa, 10 Julai 2012

Bakal terjadi..

Assalamualaikum...

anak dara sorang ni makin beso dan makin xdok dia...skrg dah masukkan dia dalam walker so senang la atok dia nak buat keje...time cuti pon ummi letak dalam walker time ummi nk mendobi tudung2 yang stok seminggu pakai huhuuu...so dia xnangis la bila nmpak org...

athilah makin panjang akal xmo duk main sorang2..nak ader orang teman dia main baru leh letak bawah tapi kejap je lepas tu nnt dia akan merengek2 mntak angkat sebab sekarang athilah sangat suka melompat...hai la anak mcm2 kan...
waktu tido athilah suka menempel kat orang kadang2 sampai ummi tersepit kat tengah...gaya tido pon dah macam...xlame lagi posisi mcm dalm gambar kat bawah ni akan terjadi la kat kami...

rase yer ramai kawan2 yg ader anak kecik jadi mcm ni kan kan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...