Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Khamis, 10 November 2011

no title.....

Assalamualaikum...

bosan yer la haiii...datang keje macam takde buat papepon..bosan sangat kang cuti kang duk umah bosan jugak sebab orang lain keje huhuu...ape nak di buat ni ekkk

arini dah masuk 30w bawak budak tecit ni...bahagia jer rase tapi......ader tapi yer k,skarang tido ummi dah makan terganggu dek penangan baby yang aktif time ummi nak tido sian ummi kadang-kadang 2 3 kali bangun tuk gi shi shi huhuu sakit kepala dibuat yer...tu la tido sorang-sorang..kaki lak klu ummi kurang minum susu/air soya/lupa nak makan pil kalsium mesti malam tu kaki cramp huhuuu tang tu seksa skt klu hubby ader ok la dia leh urut kalau dia xde macam skrg ni..bercinta la sorang atas katil tahan sakit....tapi ummi tetap sayang kamoo wahaii baby....

barang-barang baby lom beli tapi ummi dah basuh baju,lampin,mitten&botties,bedung dan bayank lagi la barang2 tinggalan sepupu-sepupu kamu abg epi ngan kak qalesya jhehehe untung jadi adik bongsu ni..sebab dah ramai anak2 sedara so baju2 newborn pinjam jer lgpon baby kan cepat beso so nanti abi balik ummi cuma akan beli sikit2 jer baju tuk baby jimat-jimat hehee(bukan kedekut tp xbaik membazir kan huhuuu) ummi akan cari baju dan barang2 yang nak bawak pi spital jer nanti pastu beli la selai dua baju tuk jalan2 mane tau kena pi klinik ke ape ke lepas lahir nanti kan....

ermmm ape lagi ekk...oh raye ritu ader ambik pic mak yong yang tak berapa nak buyong ni tp gambo dalam lappy lom ader mase nak taransfer ke pendrive..nanti nak upload kat sini barang sekeping dua buat kenangan hihiii time ambik gambo tu 29w 3d klu tak silap..gambo sorang2 jer la sebab hubby keje...

ok la tu jer la nak bebel hihii bye semua....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...