Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Ahad, 27 Mac 2011

hujung minggu

Assalamualaikum...

wah hujung minggu kali ni sangat full k..berjalan sakan dan sakan jugak la gaji di habiskan..
huhuu sebenarnye aku duk buat persiapan tu duk menyewa..rumah dah dapat so sekarang sesi memenuhkan rumah ngan barang2 keperluan laaa...duk sendiri memamg memerlukan kos yang banyak kan..semalam aku dah habiskan hampir RM800 lebih..huhuu pakai2..tugas aku cuma beli barang2 yang kecik-kecik je tu. contoh macam barang2 keperluan dapur, sudu,garfu semua tu laaa..pastu beli langsir( ni yg paling mahal) beli karpet huhuu tu pon masih banyak lagi barang yang aku perlukan...nasib pinggan mangkuk aku dah beli awal-awal so tak la teruk sangat kena pikir pasal duit huhuu

hubby lak kena kuarkan duit tu tv,peti,mesin basuh semua yang besar-besar laaa hehehee...pandai kan aku hehee...

ok la bila rumah dah berada dalam keadaan yang baik dan sedap mate memandang..aku jaja la dalam ni..buat mase ni peram dulu k

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...