Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Ahad, 5 Disember 2010

Makan-makan

salam

dua tiga ari ni asyik hujan je kan..best kalau buat entry pasal makanan, maklum laa bila hujan je perut pon mula laa asyik mintak makan je..so ni kesah minggu lepas makan-makan ni sempena hari lahir anak saudara aku aisyah pastu campur anniversary mak pak dia aka abg aku dan juga sempena dua orang anak buah aku abg kepada aisyah nak dihantar ke sekolah pondok musim cuti sekolah ni..duk sane terisi sikit mase kalu duk umah asyik main dan tengok tv je kan..

ok jom layan gambo ehh ni kedai ikan bakar feberet kami dia bukit diman..memang kalau nak makan ikan bakar datang sini laa terbaikkk..

kualiti gambo adelah kurang sbb guna hp je lupa bawak kamera laa


 di mulakan dengan gambo besday girl..kek kecik jee

 gambo kek yang kosong tanpa tulis pape..ermm ni abah dia la ni, keje nak cepat je

tudung pink tu akak ipar aku pastu yg tgh snap gamba tu abg pada aisyah dan budak kecik pakai tudung tuu adik dia comelll
 
 ni sotong bakarr sori lupa nak rotate

 udang bakar

 orang bakar opssss ni acik comellll muahhh sayang dia

ikan bakar..semua ikan udang dan sotong kitorang bawak dari rumah huuu datang sini suh diorang bakar kan je pastu makan ngan nasik goreng
 panjang lagi sebenar yerr 4@5 meja kitorang sambung penuh..ni ader satu famili lom sampai

me and mak.. saje letak gambo jauh huuhuu
ader iras tak muka kami?? hehee

sekian cerita bergambo kali ni mood tengah rajin tangkap gambo..biase kalu g makan hp duk diam2 dalam poket..arini sebab sian kat aisyah kalu tak ambik gambo dia potong kek..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...