Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Rabu, 17 November 2010

pot pet

salam

cuti raya kali ni best sebab dapat cuti 4 hari tak perlu nak apply cuti rehat takpon klu nak sadis lagi tak perlu pegi ambik mc hehee...




aku nak pot pet ape yerr?? entah laaa kadang-kadang dalam kehidupan seharian kite,kite lupa setiap perbuatan setiap perlakuan kita menyebabkan ade insan yang "makan hati"..ermmm dan perkara ini berlaku kepada aku dan insan-insan terdekat ngan aku.

memang di luar kawalan kite la kan sebab seperti kata pepatah rambut same hitam tapi hati lain ...mungkin bagi kite ape yang kite lakukan itu betol, tapi di pihak satu lagi menganggap kite mengabaikan mereka.. macam mane kita nak buat biar semua berpuas ati ngan tindakan kite??

aku tiada jawapan untuk itu... kepada insan-insan terdekat ngan aku..aku pohon maaff andai kate setiap perbuatan aku adalah salah di mate kalian..semoga kemaafan boleh merapatkan kembali hubungan kian renggang.. buang yang keruh ambil yang jernih....

luahan hati senorang insan kerdill



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers