Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Rabu, 8 September 2010

29 Ramadan

salam
alhamdulillah sampai juge kita ke penghujung Ramadan, alhamdulillah masih di beri ke sempatan oleh Nya untuk menghirup udara segar dan menikmati kehidupan di bumi ini..

pagi ni cuaca best sangat mendung jeee tapi skarang dah mula hujan rintik-rintik, best je sejuk so tak la letih dan dahaga sangat pose arini alhamdulillah..

arini ada pasar kat kuala berang ni, so tadi pagi-pagi aku sempat la kuor ngulo jap untuk terakhir kali nye sebelom syawat tiba kan (eceeehhh)..takde motip pon pegi sane saje nak meramai kan manusia yang sememang tengah ramai tuuuu..

aku kuar kul 9.30 pg kete time ni memang dah banyak tapi ok laa leh lagi jalan dan cari parking pon kejap je nasib la aku kuor awal sempat la aku merembat blause satu, pastu selipar satu (yang ni bukan tok raye sbb selipar raye dah beli siap2) pastu aku beli pasu bunga ngan ranting kayu hehee kosong sangat umah aku saje nak bagi seri sikit raya2 ni kan..
gambo aku tak snap semua barang2 duk dalam kete malas nak bawak naik.. oh bunga tu aku tak beli kat pasar yer aku beli kat era nona.

lepas dah  membeli sikit tu ujan renyai2 mula turun aku terus je g kat kete sebab nak g terjah era nona sekali tengok parking full kete bersusun tunggu nak masuk parking kat jalan memang penuh kete aku ambik jalan blakang so selamat laaa.. tak payah lalu trafik light bagai.. time balik lengang je jalan tapi jalan nak masuk ke kuala berang memang penuh gila nasib la ujan so semua pemandu macam kool je aku cilok kete untuk u turn pon diorang bagi je laluan hehe suka aku..

jadi kepada semua perantau-perantua tu hati-hati dijalan raya k, sape-sape yang nak balik ganu tu ken lebih berhati-hati sebab ganu ujan skrang ni so jalan licin.. semoga selamat sampai semua, ingat orang tersayang. selamat hari raya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers