Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Rabu, 22 September 2010

1 Syawal

salam

aii lambat gile aku update pasal raya kan..malas pulak rase yer lagipon gambo ader kat laptop asyik lupa je nak sedut ke pendrive, arini aku bawak laptop ke opis alang-alang gambo ader kat dalam ni leh la aku update terus..

raye tahun ni kurang best sebab time raya pertama takde orang kat umah mok, yang ader famili aku (aku ngan hubby), famili akak aku ( 3 beranak je) dan mak aku...cuba korang bayangkan betapa sunyi yer pagi raye tu..
abg din aku kerja di pagi raya so wife dia beraya rumah mak dia laa, abg mad aku plk 1st raye kat umah mertua dia sepanjang 9 thn kawin,biase yer pagi raye abg mad aku ni ader tengahari sikit baru dia balik umah mertua dia, tapi tahun ni lain pulak perancangan yerr..sebab tu la umah mok sunyi je di pagi raya, sedih tauuuu

tapi petang-petang sikit dah meriah balik dengan akak-akak aku datang beraya..time tu baru la terasa raya yer kan..

ok la layan je la gambo yang tak seberapa ni..

di mulakan gambo keluarga di pagi raye..xbest laa sbb ramai yang tak dok
(jdi panjang muka aku hehee silap edit la tuuu)

gambo kami berdua (masih berdua) harap-harap tahun depan bertiga la yerr

kami lagi

ngan epi, epi wat muka ayuu la tuuu

ngan mok cayang, sambil tunggu tetamu di pagi raye

kak ngan anok-anok sampai dulu

k.anis, me , k.ya.. anak-anak sedara yang beso dari mak sedara hehehee

last skali epi d hensem boy, suka tauu buat muka gitu kalu ader orang puji2 diaaa, gigit baru tauuu

ni je gambo raya aku yang ada, sebab malam tu dah balik ke umah mak mertua, so bila sampai sane takde la aku nak snap2 pic malu sehhh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers