Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Isnin, 30 Ogos 2010

sesi mencari baju raya ready made

salam
ni cite ari jumaat dan sabtu ritu, sesi mencari baju raya..
sebenarnya aku dah ader baju tuk buat raya tapi last minit time cari baju untuk hubby, hubby leh berkenan dengan warna yang kontra dari baju raya aku yang dah siap tuu..

so mengiauu la aku nak baju lain maklum laa nak jugak sedondon ngan hubby kan baru nampak cun sikit.. malam jumaat tu lepas terawih bermula la sesi mencari baju aku, kebetulan dekat terengganu ader buat jualan sempena perayaan kat TTC dekat ngan giant terengganu, mula-mula terjah dulu kat situ.

malam tu kitorang kuar ngan kete ya ampun jem jalan nak masuk kesana parking bukan main jauh lagi,  pastu lepas dah usha-usha sane(malam ni sesi usha-usha je malam sabtu baru terjah balik tuk cari mane yang berkenan) lepas ke TTc terjah lak kat taman shah bandar memang banyak la gerai yang jual baju tapi aku cerewet sikit, aku tak nak baju yang kain ciffon sebab nipis dan perlu lining (panas) dengan cuaca kat malaysia yang panas terik ni tak sanggup aku nak pakai baju-baju lining ni..kat sane pon takde baju yang berkenan..

pastu aku pusing semua kedai yang jual baju usha2 je laa last-last malam tu memang balik tangan kosong je laaa

malam sabtu tu kuar merempit ngan motor je senang nak parking..mlam sabtu tu pegi sekali lagi dekat TTC akhir yer ader la satu baju yang aku berkenan dan ada saiz tapi warna dia xngam sangat la ngan baju hubby tapi boleh laaa asal kaler ader same sikit2 ,harga pon murah kain pon lembut so rembat je laaa yang best yer hubby belanja hehehee sebelom pegi tu dia suh aku bayo sendiri sebab sebelom ni dah ader baju tp time nak bayo tuu dia yang kuarkan duitt, aku ape lagii senyum manjang laaa

erm time aku duk cari baju raye aku tu aku ader singgah satu butik tuu memang ader la kaler yang sebijik ngan baju hubby tp kain dia biase je bukan la nmpak kain macam mahal sangat pon tapi dia punya jahitan manik memang tip top laa macam mak datin pon aderr mula-mula memang nak rembat yang tu saiz pon ader tapi bila tengak harga ya ampunn tak sanggup nak buang duit sebanyak tu tuk sehelai baju harga dia dalam rm250 kot kain mmg biase je sebab tu rase tak berbaloi jadi melepas laaa

papepon tq hubby sebab belanja syg baju tu..malam ni kita gi cari kasut and baju tuk abg lak k hehee

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers