Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Khamis, 25 Februari 2010

Tahniah K.Anis

salam, ok aku wat entry ni tuk anak buah aku yang mendapat result STPM arini..
alhamdulillah result dia cemerlang ngan pointer 3.60..
tahniah k.anis hehee, nak adioh menda? macam le mok su dia ni banyak pitih siap offer adiah ni.. huhuhuu bukan sokmo bg adioh ke ank buah kan..layan kan aje laaa..

anak buah aku ni seminggu dah demam, dia sakit tekak pastu tak lalu makan, tapi arini tetiba gagah perkasa g ambik result sorang heheee mesti k.anis demam sebab result ni kot..hehee walaupon demam seminggu dan xleh makan seminggu tapi semua yer berbaloi- baloi kan...
TAHNIAH SEKALI LAGI DR MOKSUUUU.. guee tumpang hepi

yg baju pink purple ni le k.anis..mase bulat aku rase skrg msti dh kurus skt sbb demam dan xmakan seminggu
saboo ehh..leh result dh tu lepas ni sehat laa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...