Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Khamis, 22 Oktober 2009

Selamat Pengantin Baru Sahabat...

xtau nk tulis ape..cam malaas je skrg ni nk update..lgpon xde cite best pon. aku lak bkn jenis bergambo bagai tuk letak gambo byk2 hehe nmpk sgt xleh jd bloggerkn?
tp xpela ni suka2 je kan..lgpon aku suka bace and menyinggah blog org lain, sbb tu terdetik nk buat blog sndiri, tp.........modal aku xde nak tulis ape huhuu ciann aku kn..
ermm aku ada jengah blog kawan aku sorang ni.. rupayer dah kawin hehee xjemput aku ponn. tp klu jemput lom tentu aku g kan sebab jauh nunn di utara sedangkan aku ni duk timur jauhh tuuu.. so dikesempatan ni aku nk ucapkan 

selamat pengantin baru buat jan dan isteri
semoga kekal hingga ke syurga

dan bersabar dengan ujian yang mendatang sbg suami isteri..
org kate tahun pertama ni fasa perkenalan dan suai kenal so mgkin akan berlaku byk salah paham atau masalah tp tu semua atas diri kita la mcmane nk mengatasi nya kn..
ceeeeeee panjang lebar aku tulis ehh..mcm tau jee..(ni dari pengalaman aku sndiri sebenarnya)
sebab aku cakap mcm tu, time bercinta kita duk umah lain2 jd mgkin ada la perangai2 yang leh sorok kn, dh kawin duk skali mane leh nk sorok lg kn. jd sebagai suami isteri kena saling melengkapi la, mane ada kat dunia ni manusia yang perfect kn.. melainkan Nabi junjungan kita..
ok la pnjang lebar lak aku nasihat org heheee.. ni tuk aku juga sebenaryer sbb aku pon baru setahun jagung dalam alam perkahwinan ni..
moga berbahagia sahabat ku n pasangan..


sori nor ambik gambo ni dari blog jan..comel bangat hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers