Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Isnin, 17 Ogos 2009

Kata-kata yang indah..

Assalamualaikum...

Kata-kata nie aku ambik dari blog Allahyarham Ust Asri dari kumpulan Rabbani... Terkejut aku bila beli paper ari jumaat.. cerita muka d
epan dia pasal ustaz asri dh kembali ke rahmatullah..takziah untuk ahli keluarga allahyarham, aku harap mereka semua tabah megharungi ujian ini.. ternyata Allah lebih menyayangi nya...



Aku adalah pengejar syurga akhirat,
bagiku dunia ini adalah tempat mempersiapkan segala sesuatu untuk meraih syurga akhirat;
aku yakin bahawa syurga akhirat tidak akan pernah dapat aku raih kecuali aku boleh menikmati syurga dunia terlebih dahulu.
Maka rumah dan keluargaku adalah syurga dunia paling indah buatku. 
Tempat kerja syurga dunia harianku. 
Tetangga, masyarakat,dan bangsa adalah syurga duniaku yang lebih luas.
Ke manapun dan sampai bila-bila pun syurgaku selalu bersamaku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers