Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Selasa, 28 Julai 2009

Akaun Baru

Assalamualaikum...

Ermm apela nasib huhuuu tetiba mengeluh, ni kira blog ke 2 aku la, cite dia mcm ni... aku dah pernah mentulis blog walaupun tak aktif langsung tapi walaupun xaktif aku tetap sayang blog tu sebab aku dah design kan dia lawo2 (bg aku la lawo bg korang xtau le plk).. aku ni bkn mahir sgt menda alah ni... so kena ambik mase plk le aku nk mendesign kan layout yg baru huhuhuu... haru le macam ni.. aku xreti plk tu aku malas nak blajo dari awal.. cedih yer T__________T nangis satu sungai......

Tapi xpe aku akan kuatkan semangat tuk cari balik design yang aku buat dulu, tu pun aku cilok orang punya jugak hehehe sabo je la.. nak create sendiri xreti den.. so tggu je la seminggu..sebulan... atau mgkin setahun akan datang tuk aku buat balik layout aku tu...sabo je laaa

k la xnak pk dh cow arr tensen2....T_______T 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...