Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Rabu, 19 September 2012

Check up Athilah 8 Bulan

Assalamualaikum...

semalam amik half day sebab kena bawak si anak dare g checkup tuk 8 bulan....cek yer kejap jerr tak sampai 10 minit huhuuu.... cuma ambik berat jer lain-lain non adooo...

berat alhamdulillah naik walaupon tak banyak...tapi ummi dah puas ati klu berat tak naik tiap2 bulan lah kena g klinik ummi malas huhuu..

athilah pon sehat..kuat makan, kuat main dan semua ok lahhh

ermmm perkembangan athilah setakat nih...

- dah makin laju mengengsot...lom nmpak percubaan tuk merangkak...
- dah naik gigi nan sebatang kat bawah..tu pon baru naik sikit jerrr yang sebelah dia pon mcm nak naik jugak tp lom kuar lg lah
- dah makin aktif panjat2 bantal dan badan orang...sangat kena berhati-hati bila duk atas katil..sebab bangun jer ido terusss main xde nak geliat2 dah...
- suka main sembur-sembur
- dah ader bunyi-bunyi kuar macam attaaahhh...paaaa...dan ader lah 2 3 bunyi lagi...
- berat terkini 7.3kg...
- suka duk dalam walker dia..suka kuor masuk bilik suka main ngan kain langsir huhuuu
- suka kalu kita buat2 kejar diaaa
-
dan banya lagi kot tp ummi dah lupaaa....

mase nak g melaka ritu...berenti makan kat kemaman..athilah pon makan same...makan roti jerr heheee
ummi pon nak masuk blog...bekal air athilah..beso kan..air yasin...muka masam baru bangun tido




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...