Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Khamis, 8 Mac 2012

Entry Bosan-bosan

Assalamualaikum

tinggal bape hari lagi nak habis pantang..best yerr xsabo hehee...ermm arini nak list kan suka duka yang aku ingat time sakit nak bersalin aritu..sebab kadang-kadang boleh tersenyum sendiri bila ingat2 balik kejadian tu..aku rase aku tak cite lagi dalam entry pengalaman bersalin ritu..klu dah tulis kira halal laa hehee..ok kali ni tak nak citer pnjang cuma nak buat list jerr..ni rawak jer ehh tak ikut turutan pon..

  • aku akan tersenyum sendiri bila igt balik yg aku ada terpikir tak nak mengandung dah lepas ni bila kena seluk dengan kasar nya oleh nurse kat wad sebelom ditolak ke labour room..huhuu mase kat labour roomaku duk pk mnda ni jerr sebab sangat sakit ok....
  • bila hubby masuk teman kat labour room aku menangis tengok muka hubby tapi hubby cool jerr..ayat yg hubby guna tuk tenang kan aku time ni adalah..dosa aku akan terhapus lepas baby lahir..ayat ni buat aku kuat..
  • oh pengalaman yang tak dapat dilupakan keluar minum air kelapa kat pantai dengan pakaian hospital berselipar jepun dan bertag di tangan hehee..sempoi jerr
  • perasaan yang tak dapat nak lupakan bila lihat anak buat pertama kali yer..dan 1st time tengok muka hubby sungguh teruja...dan soalan pertama yang aku tnya hubby "anak kita lelaki ke perempuan?" huhuuuu
  • bila anak dah lahir nurse letak anak kat perut sebelom di bersihkan dan time tu dia berak atas ummi dia...huuuhuuu athilah sayang ummi kan....
  • lepas anak lahir juga perasaan tak nak mengandung lagi dah hilang dengan sendiri nyaa hehee lepas ni leh tambah lagi klu ader rezki..amin
  • sape cakap jahit tak sakit??? sangat sakit ok...sampai kejang2 kaki tahan sakit sebab takut tertendang doktor yang duk jahit tu huhuuu
  • time sakit contraction yang paling tak tertahan tu..mintak ngan hubby nak cabut tudung sebab rase rimas sangat dan panas berpeluh-peluh...nassib baik doktor semua perempuan...

alaaa dah lupaa laaa nnt klu igt sambung tulis lg....saje2 jer ni

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers