Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Khamis, 1 Disember 2011

Honeydew

Assalamualaikum....

hari ni alhamdulillah baby ummi dah sebesar honeydew..patut laa berat sgt nak bawak kamu skrang ni baby...

sekarang perut umi asyik mengeras jer..macam dah takde ruang tuk baby bergerak kan..sian baby huhuu...tapi takpe la sayang lagi 49 hari lagi tuk kamu duk dalam rahim ibu kalu ikut ticker kat atas tu kan..jadi sabar k..kamu kuatkan dulu badan dan antibodi kamu tu...nanti dah kuat baru kamu kuar yer..ummi tak sabar nak peluk cium kamu...

ummi pon tak sabar nak gigit kaki tangan kamu yang slalu buat ummi terkejut bila kamu menendang...mesti kiut jerkan ohh rindu yer nak jumpe baby....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...