Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Isnin, 23 Mei 2011

Bercanda di tepian pantaii

Assalamualaikum...

lokasi pantai lembah bidong setiu...gamba 2 3 minggu lepas baru jer transfer ke lappy so kita kasi jaja je la kan..lagipon takde modal nak update blog tanyang gambo jer la...

time ni bawak ank buah ngan sepupu mandi mande kat pantai...ssi tecit tu klu lame kitorag tak balik mesti tanya mane a.long dia sebab nak ajak g pantai hehee


hanani ngan kaki simen nyer huhuu

kasih nya ayah...berkorban nyawa heheee aku tak larat nak dukung budak tecit ni so tugas tu serah kan mr hubby laa

supupu kami yg tepi pantai tu yang kat tengah tu org lain yerrr

ni 2 minggu kemudian hanani dah buka simen kaki dia...tak sabo2 tunggu kitorang balik nak g pantai...time ni dia lom berani jalan lagi....

hanani ngan adilah..sepupu aku huhuu sepupu belah hubby ramai yang kecik2 lagi maklum laa hubby kan sulong..spupu aku semua beso2 blake..

1st time main air lepas buke simen kaki..suka sangat diaaa...

mane gambo aku? huhuuu aku jadi kamerawomen jerr lagipun muka duk byk jerawat malas nak bergambo...

pasal kaki hanani bersimen tu sebab dia ada masalah ngan mangkuk tulang punggung dia..terlalu cetek ehh leh ke guna ayat tu? ayat ganu yer "toho" so operate masukan tiup tuk bagi kaki dia same, kalu tak operate kaki dia jadi panjang sebelah..ha tuu la cerita nya..tak tau la korang paham ke tak aku cite ni hehee hentam jer laa...

k arr selamat malam semua...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers