Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Ahad, 10 April 2011

Suka

Assalamualaikum...

arini keje tapi mood rajin memang takde la sepanjang hari duk ujan jer mane yer nak mari mood rajin tu hehee  (alasannnn)...

aku suka bace blog ni dan kali ni aku tertarik ngan ayat-ayat kakcik ni..so aku nak share kan kat sini..untuk peringatan diri aku dan juga kamu-kamu semua..sebab kadang-kadang kita selalu mengabaikan perkara ni..perkara ape?? meh tengok ape yang kakchik tulis

"Takutlah api neraka Allah. Pakailah pakaian yang lebih baik, yang longgar, yang tidak nipis, yang tidak melekat di badan, yang labuh, yang tidak seksi, yang tidak merosakkan iman sesiapa yang memandang."


"Jomlah kita pakai baju yang labuh. Jomlah kita pakai seluar yang longgar. Jomlah kita pakai tudung yang labuh dan longgar. Jomlah... Jomlah.."
 

ok dua-dua ayat ni aku suka..so kalau korang nak bace lebih lanjut korang jenguk lah blog kakchik ni k..banyak ilmu yang kakchik share kan kat blog dia dan kadang-kadang aku rase tenang je bace..setenang penyampaian yer...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers