Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Selasa, 29 Mac 2011

Assalamualaikum...

manusia mudah lupa..

macam aku dah pernah tulis je pasal ni...nape ekk bila seseorang tu merasakan diri mereka tu senang,berduit mereka mudah lupa diri, lupa asal usul, lupa pada orang yang pernah berjasa pada mereka..

bukan yer bila kita berjasa dengan seseorang tu kita minta mereka membalas yer tapi sekurang-kurang yer ingat laa yang orang tu pernah membantu kita waktu kita kesusahan..susah sangat ke? bukan yer minta di balas dengan wang ringgit pon..tapi tu laa manusia....bila berkaitan wang, harta terus lupa diri terus hilang saudara...

nape bila aku nak ulas pasal ni..otak aku jadi beku...banyak yang aku nak luahkan namun tak tertulis di sini..biarla menda ni bermain di fikiran aku jer..

tapi kalau ader yang terbace dan terasa ngan ape yang aku tulis ni...ingat laaa bukan selalu yer kita akan senang..bila Allah nak uji kejap je Allah leh tarik balik kesenangan tu...dan mase tu mungkin kamu perlukan pertolongan orang yang kamu pernah buang tu...Allah maha adil..tapi aku tetap doakan yang terbaik untuk kamu dan keluarga kamu...

aku tak sedih bila perkara ni berlaku pada aku tapi aku sedih bila orang sekeliling aku yang tak tau pape bersedih...aku memang takleh terima...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...