Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Isnin, 28 Februari 2011

saman

Assalamualaikum...

ayooo arini last day tuk bayo saman kan...aku lom bayo lagi ni..aduhaiiii macam mane ni... myeg lak wat hal dari ari kamis ritu lagi aku takleh nak buat bayaran..ermmm malas yer nak gi ke kaunter pdrm..aku tak biase laaa
tolongggg sape nak tolong aku bayo saman niiiii..saman ni dah lame sebenarnya, mase aku buat PJJ kat Politeknik Kota Bharu, yang aku bengang yer jalan 4 lorong tapi kelajuan 60km jer...tak logik ok..tu yang kadang terlebih jugak speed sampai 80-90kmj huhuuuu...

harap-harap ader yang baik hati rini nak bantu aku..k la nak caling kawan-kawan jap mintak simpati huhuuu...daaaa semuaaaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...