Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Ahad, 19 Disember 2010

Malu yerrr

salam
pagi ni berlaku peristiwa yang memalukan dalam hidup aku..
Ya Allah tak dapat nak gambarkan macam mane perasaan tu
semoga Allah masih melindungi aku..amin
tak ku sangka di zaman ni pon ader lagi manusia yang 
berperangai zaman tok kadokkk..ishhhhhhhhhh
tak terluah kat sini betapa malu yer akuuuuuuuu


 ni malu gatal name yerr tp aku betol2 maluuuu

ni tak tau la malu apeee

ni yang boleh aku gambarkan tentang tahap malu aku arini huhuuu

6 ulasan:

  1. alahaii..comelnye gambar2 sume2 ni..hihihihi.. nape ni malu..jgn nyuruk dah..hehehe

    BalasPadam
  2. ermmm malu nak cite
    mcm zaman p ramlee dulu pon yerrr

    BalasPadam
  3. Bakpe nim?sape wak awok malu nim.....eee.....tak dok kemaluan ke orang yang memalukan ituw

    BalasPadam
  4. eiiii xtauuu nikkk....malu sungguh waseaan maring..arini leh lupa doss skt2... mlm td siap nangis2 lg bila igt mula huhuuuu

    BalasPadam
  5. owh.. pa tahap gitu pa ye malu.. heee

    BalasPadam
  6. maluu laaa..klu sape2 kena pon malu gini gop kot huhuuuu

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...