Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Rabu, 8 Disember 2010

Makan-makan lauk budu

salam

cuti-cuti sekolah ni best je datang keje kan, jalan tak sibuk, kat sekolah lagi la sunyi je aman je rase..kalu hari persekolahan bising ya amat huhh tapi bila lame-lame cuti macam sekarang ni pon bosan gak kan..

hari senin lepas GB dengan baik hati mensponser duit untuk buat makan-makan..best wooo masakan kampung..tapi bukan aku la yang masak aku bahagian makan je..akak-akak swasta yang masak so makan beramai-ramai macam picnic je suasana yer..minggu lepas akak-akak tu masakan bubur lambuk bestttt siap bertambah.tambah aku makan..semalam lak diorang masak kan masakan kampung yang simple-simple je tapi terbaik, antaranya sayur air pucuk paku, ikan rebus, pastu ulam-ulaman dan ditambah dengan budu meletopp..

cakap saje tak guna la kan..jom kite layan gambo tengah hari semalam k

 sebelom makan ni sayur pucuk  paku best

 duk nunggu staf-staf lain yang lom sampai

 baju merah tu GB 

 budu

 ulam
 sedang menjamu selera

 GB bertambah k huhuu

k.da


 ikan kena curik ngan kucing tu tinggal 2 ekor je dlm pinggan ni

semngat en ipin makan

 licin aku yer pinggan

 lauk ngan bucu licin

muka hepi leh mkan freee huhuuu


2 ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...