Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Ahad, 25 Julai 2010

Update Pendek..

salam..
tak tau nak update ape sbb ari jumaat sabtu ritu 
xde buat aktiviti papepon..rehat2 kat umah je..
so ni aku nak upload muka aku 20 tahun akan datang..
orang lain dah lame buat, aku je terhegeh-hegeh baru buat heheh
sebenar yer dh lame buat menda alah ni tp baru terasa nak upload kt blog
so layan kan aje muka aku 20 tahun akan datang yerr
tetap sumellll hahahhaaaa

ok tak muka gue 20 tahun akan datang???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...