Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Isnin, 5 Julai 2010

Demam Piala Dunia

salam semua

tetiba je kan rase nak cakap pasal piala dunia..padahal bukan tengok sgt pon..sejak akhir-akhir ni je aku layan PD ni, tu pon sebab teman kan hubby.. bila ada geng baru best tengok bola klu layan sorang-sorang jawab yer bola tengok aku laaa hehehe

oh sejak duk tengok bola ni, aritu first time aku tengok 'Lionel Messi' main dan denga tiba-tiba terjatuh cinta ngan dia hehee ayat tak nak kalah tuu.... walaupon pergerakan dia sentiasa dikawal sentiasa kena kepung ngan lawan..tapi cara dia main tu dan nak keluar dari kepungan tu aku suka, muka dia ala-ala muka bodoh je tapi gerakan dia pantas..best best hehe

pasni klu Messi main lg ( untuk PD mmg xde la kan) dlm club aku nak tgk lah..sbb aku baru tau yang dia ni pemain terbaik dunia hehee betapa mmg aku kurang layan bola sampai lepas aku tgk game Argentina vs Jerman baru la aku cari maklumat pasal dia dan baru la aku tau dia ni pemain terbaik hahaha teruk tul aku ni..

papepun kat sini aku nak letak sikit profil pasal mamat ni.. dia tak hensem tp muka mr bean yer aku sokaaa hahaha


Lionel MESSI
Date of Birth: 24 June 1987
Height: 170 cm
Shirt number: 10
Position: ForwardCurrent
club: Barcelona(ESP)
International Caps: 50International
Goals: 13
First international: Hungary - Argentina (17 August 2005)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers