Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Isnin, 1 Mac 2010

Baju Kurung Menawan Contest by honeybee

Bismillahirahmanirrahim....
 


Salam, ni first time aku join contest2 ni. Aku tergerak ati nak join coz contest ni sempoi je syarat dia pon xla byk sgt kira bagi blogger baru mcm aku ni takde la pening2 pale sgt pk tuk join.

Aku juge suka ngan contest ni sbb, melambangkan kemelayuan dan yang pasti wanita2 mmg suka la klu bab2 fesyen, terutamaya baju kurung ke kebaya ke jubah ke dll senang tuk dibawa melaram ke ofis atau kenduri. Dengan ada yer contest ni aku leh la tau apa fesyen terkini tuk baju2 traditional ni kan. So xyah nak cari ngan en google lg..

So teruskan usaha anda honeybee untuk buat contest yang sebegini lagi hehehee.

 
pic ni masih ikut syarat kah?? huhuuuu

Syarat 5

“ Saya masuk contest ini kerana saya suka ngan fesyen2 terbaru baju kurung,walaupon berbaju kurung tapi tetap nmpak bergaya dan ayu gitu dan warna yang saya suka ialah pink dan hijau lumut (walaupon baju tuk contest ni warna krim huhuuu) “

Oh gambar yg aku pilih ni agak skema dan muka masam skt, sebab time ni aku tak sehat dan dilarang melakukan aktiviti yang berat. Bergambar bukan kerja berat kan??

Syarat 6

Aku tau contest ni dr blog ni

caiiiyookkk caiiyookk untuk diri sndiri....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers