Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Ahad, 10 Januari 2010

Selamat Bertunang

salam, semalam selamat lah anak sedara aku jdi tunangan orang, majlis diadakan sederhana tapi tetap meriah dengan kehadiran ahli keluarga dan sahabat handai..ewah poyo aje ayat yer. suka-suka je buat ayat skema hehee. so layan kan aje la gambo yang ada sebab aku tak reti nak nulis panjang-panjang ni.

photografi yer tuk pertunangan ni ada lah aku hahaha jadi kalu gambo kureng tu makna yer paham-paham je la kan.


muka tuan tanah dulu hahaha



ni la pengantin yer simple tp cute


bakal MIL sarung cincin


alhamdulillah selamat sudah



harus adoo



with akak2 aku & anak buah

sebenarnya arini wat 2 majlis serentak, selepas zohor semayang hajat dan bacaan yasin tuk k.long(akak ipar pada yang tunang arini) sebab dh pregnant 7 bulan kan so mntak selamat sehingga melahirkan la.. gambo time tu aku xambik sebab semua laki je kat atas umah tak kan la aku nak g buat muka tak malu kan.. walaupon mmg aku ni tak malu, huhuu kena la wat malu-malu jugak <<<<<<<<< ayat apekah ini?? abaikan je la

oh ni gambo mak buyung dan bakal bapak.. masih muda bertuah diorang ni kan muda-muda dah nak jadi mak dan bapak orang.. didik baby yang bakal lahir sebaik yer k kalu tak sue sekeh pale heheee





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers