Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Rabu, 7 Oktober 2009


walaupon kureng sehat arini.. selepas 2 ari mc tapi rajin kan jgk diri tuk upload gambo raye..tak banyak sgt pon sebab tahun ni raye kat umah mertua so malu arr nak gedik2 berfoto kan.. jd ni aku masuk kan sikit la gambo di pagi raye..walaupon dh lambat tp baik ada dari xde kan..


wajib arr ada gambo ngan hubby kn..klu xmmg majuk arrr
kaler tema tahun ni..


pastu bersama mertua lak...
xsangka mertua pon ikut tema kitorang huhuu


yang ni gambo gedik2 je..baju kaler belacan tu raye ke 2 ehh


haa tu je la dulu..gambo lain lom di resize kan lg..jd lembab gila time nk upload..gambo adik beradik hubby?? xsempat nk snap pon..sbb lepas siap2 semua terus je gerak gi umah sedara mara.. xlekat kt umh pon raye pertama tu.. sbb kitorang kejar mase, nyerla kan raye ke 2 aku dah nak balik kg halaman aku..aceceee mcm jauh je hehee.. k nanti aku upload lg gambo lain ehh.. tp xbyk la siket2 je... daaaaa







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...