Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Selasa, 13 Oktober 2009

Harini dah 24 Syawal...

salam semua..
aku tau arini dh akhir syawal tp..baru skrg aku rajin nk upload gambo2 raye hehee kira halal la ehh..lgpon bukan byk sgt gambo raye aku pon.. so kita layan je laa


mase ni raye ke-2 keluarga aku baru sampai umh MIL so sebagai tuan umh aku kena la jge dak2 kecik ni sementara mak pak dia duk maman

ni lak sudah mlm singgah umh akak sulong aku sbb aku lom beraya lg ngan dia di sebabkan sudah malam abg aku dh mulakan aktiviti bebas hehee

ni umh akak aku la ni sampai2 je terus ngap bukan lapo pn ambik ati hehe..1st time akak aku wat umh terbuka ni..

ni gambo raye ke 3 umh mak sedara aku belah mak..time ni sebenaryer dh salam2 nk blk tp tiba2 ujan turun ngan lebat yer so kena la lepak2 lame lg(ni semua anak buah aku..kami konvoi 4 buah kete)

tengah lepak sbb ujan..mak aku suka la sbb leh bergosiping ngan adik dia lame2..tu mak sedara aku la tuu

turun dr umh maksedara kami menyingggah umh sepupu aku lak.. siap ada permainan kt dlm umh dia..umh dia pon beso..
ok ni lak time raye ke 4 MIL datang beraya umh mak aku..pastu SIL aku suh hubby cari kek tuk sambut besday my hubby..(tak suprise langsung sbb hubby pegi cari kek sendiri cian dia..)
tamat la sudah kisah raye aku hahah lame gila baru nk buat cite raye...ape punya Malas laaa hehee 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...