Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Selasa, 1 September 2009

Merdeka dan minyak naik

Assalamualaikum...

selamat menyambut kemerdekaan negara dan selamat menyambut kenaikan harga minyak huhuuu pasni kurang-kurangkan le berjalan eh.. sian kat sape2 yang nak balik beraya jauh kan kan... tu la harga barang semua naik, harga minyak pulak naik ermm pasni lagi melambung la harga2 barang dan makanan kn..

semua akan wat alasan harga minyak naik tuk menaikan harga barang.. waduh waduh dah dekat nak raya ni macam2 pulak naik yerr.. yang famili kecik ok le klu famili ramai abis la mane nak cari bahan dapur lagi baju raye lagi gaji plk ciput.. ermm banyak kan lah bersabar ehh dan lepas ni kena lebih berjimat la.. xleh nak shoping2 dah huhuhuuu

selamat berjimat semua....T_________T

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...