Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Rabu, 5 Ogos 2009

Bosan nyer..

assalamualaikum..

Lame xupdate blog kan.. tuu la org nk berblog kita pon nak tp idea tara..hehehe
xtau nak share ape ngan korang.. sbb xde ape yang menarik pon berlaku..
hari di lalui seperti biase jer.. pegi keje balik keje pastu petang duk melepak melayan anak2 buah tu je la rutin aku hehehee..

tapi semalam xtau nape sakit sangat kepala dah lame aku xsakit kepala mcm semalam.. kul 9 dh tdo xtahan sangt huhuu

k la xtau nk tulis ape dh nnt nak cari info2 yang boleh di kongsi  bersama... cow

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...