Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Khamis, 30 Julai 2009

Macam blog ilmiah je

Assalamualaikum
Bila belek balik blog ni macam blog ilmiah plk kan. huhuhuu sebenarnya tiada yang menarik pasal diri aku tuk di kongsikan, so daripada biarkan blog ni kosong dan mungkin akan bersawang aku dengan sesungguh ati dan tenaga copy dan paste apa yang aku rase boleh bawa kebaikan pada diri aku dan anda-anda semua.

So rajin-rajin la bace sebab kadang-kadang kita sebagai manusia ni slalu lupa dan alpa. ayat xboleh blah arr. sekurang-kurang nya apa yang aku paparkan ni leh jugak bagi peringatan kat aku. biasa la manusia mudah lupa kan.

Kalau anda-anda rasa nak tnya gamba-gamba aktiviti aku xde ke? so jawapan nye kurang ada lagipon malu ar nak mentepek gambo sendir kat sni. mungkin bila aku dah jadi otai skit dan dh kurang skit kemaluan aku ni aku tempek la eh huhuhuu, macam la anda-anda nak tengok sangat kan. tu la blog syok sendiri hehee ada aku kesah ke? sabo je la

* semoga anda2 mendapat ilmu dari blog ini.. cow 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...